Tuesday, August 21, 2012

ye la.. idea nakal saya.. hihi ^_^

setiap tahun menjelang aidilfitri.. means before menjelang pagi raya, mesti kena gosokkan 7 pasang baju.. 3 BAJU KURUNG.. 4 BAJU MELAYU..

opss.. tahun ni, up sikit 8 PASANG.. sebab makcik (adik ayah) join kami raya...  ^_^

masa tengah gosok2 baju.. punyalah ada idea nakal.. SERIOUS nakal.. x tipu punyalah..

pasang azam... tahun depan 2013.. SAYA BERAZAM nak gosok 2 PASANG BAJU... 1 BAJU KURUNG SAYA.. dan 1 BAJU MELAYU... hihi....   ^_^

makanya.. marilah semua.. doa2kan saya.. hihi   ^_^


p/s: nakal kan saya.. sekian.. bingkisan syawal dari budak nakal.. hihi..

No comments:

Post a Comment

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...