Sunday, June 10, 2012

Menuju jalan Nya

banyak sangat impiannya..
yang diimpi tapi tak tercapai-capai
asyik menggapai-gapai
selalu melambai-lambai
tapi tak sampai-sampai


KECEWA?

Oh...tidak sama sekali


**************


Semakin hari semakin banyak yang aku pelajari
Setiap hari pasti ada sahaja yang buat aku sedari
Sedetik demi detik banyak yang aku cuba baiki


**************


nak kongsi sedikit ceritera diri..
kisah ku dan diariku yang bakal ku semadikan di laut mati
ecewah
tidak la sejauh itu
tidak mahu la mengabdi diri
menyiksa batin sendiri
dengan kisah lama diri


**************


sungguh kekecewaan itulah bara pembakar semangat untuk terus BERDIRI


**************


ohoho ^^
nak cerita cita-cita yang masih lagi tak tercapai
masih terkapai-kapai..

SERIUS!!!  --->  kelakar..


**************

saya bercita-cita, lepas study nak KAWIN
ihihi.. super gatal!

YES!
macam mana la nak kawin? calon pun tak ada..
hihi..
sangat berharap Sang Imam turun dari kayangan
iye la.. nak berkawan tak pandai..


SEBAB?
Ilmu tak cukup
Iman tak kuat
Amal tak banyak
Tidak mampu rasanya... nak melawan dan menghindar hasutan sang durjana.. SYAITAN laknatullah


*************


so.. set la ... aim nak kawin 24 tahun..
pastu tak jadi...
set tarikh baru... how nice!  11.11.11... nak nikah kononnya.. ambil baraqah Jumaat..
pun x jadi..

ISH...LAWAK iye...

macam-macam la kamu ni..


**************


Sekarang baru saya faham...

Allah itukan Maha Mengetahui segala yang terselindung...

~~~~ Dia bagi saya masa untuk hijrah..
~~~Dia sangat sayangkan saya..
~~Dia anugerahkan saya kawan-kawan yang hebat...
~Dia utuskan saya sahabat-sahabat yang selalu mengingat kepada Nya..


SAYA SAYANG ALLAH SANGAT SANGAT SANGAT..


Alhamdulillah fi kulli hal  ^^


No comments:

Post a Comment

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...